mandag 28. november 2011

Hvem er jeg?

-og med den overskriften tror du kanskje jeg prøver å finne meg selv, men dengang ei. Jeg har allerede funnet meg selv.
Jeg er midt i 20-årene og er vel blandt dem som kan kalle seg godt etablert;
*fast jobb V
*mann V
*småbruk V
*stasjonsvogn V
*barn V
*hester V
*katter V

Så lurer du kanskje på hvorfor headeren er på engelsk? Inne i mitt hodet fåregår de fleste samtaler (ja, samtaler) på engelsk. Jeg tar meg noenganger i å slite med å finne den riktige oversettelsen til norsk. Nobody's perfect right? På denne bloggen kommer jeg til å rable ned det jeg måtte ha på hjertet eller som jeg går å tenker på, hverken mer eller mindre. Du kommer IKKE til å finne "Dagens outfit" på denne bloggen. Hvorfor det lurer du kanskje på? Jo, det er fordi en nær og kjær venninne har lovet å sperre meg inne dersom det skulle forekomme.

I skrivende stund burde jeg hengt opp klesvasken, støvsuget, lekt med barna, matet kattene, sjekka facebook, jaga hybelkaninene, og ærlig talt vært ute i sola en tur..... meeeen her sitter jeg altså. Noen som kjenner seg igjen i dette fenomenet? Nå er jo jeg så heldig at min minste sønn har ansvar for hybelkaninene da, vi kan egentlig bare støvsuge han på slutten av dagen så er mye av jobben gjort.
Vel, brekke seg løs herfra nå, og se om jeg får gjort i det minste ett av punktene ovenfor.
Hyggelig om du vil følge bloggen min fremover. Muligens kommer du til å kjenne deg igjen i noe av det jeg skriver om og om ikke annet få deg en liten latter. sødiiaskidl oisann, der kom det en katt opp på tatsaturet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar