mandag 28. november 2011

Bloggere

Jada, så er jeg som alle andre da..... Alle de andre som blogger. Jeg lukker siden, logger av dataen, går for å gjøre noe annet i ca fem min (fikk hengt opp klesvaska og dekket barnas behov) og så vips så er jeg tilbake igjen for å sjekke om det har vært noe respons, antall besøkende osv.... Noe jeg i mitt hode inbiller meg at andre bloggere også gjør, jeg er neppe så unik. Du som kanskje ikke har blogg selv, men er leser av dette fenomenet tenker kanskje at vi trenger bekreftelse, at vi håper noen har kommentert, og at det er veldig viktig for oss. Vel, du har helt rett! Jeg trenger bekreftelse!!! Jeg har vært hjemme i over ett år, og er ikke ferdig i mammaperm før i slutten av februar. Jeg hungrer etter samtaler med andre voksne og på denne måten får jeg i hvertfall luftet mine "voksne" tanker. Så håper jeg da, at noen svarer slik at jeg vet at jeg ikke er alene her langt ute på landet .
Er jeg alene?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar